Zapisz się do newslettera
Czym są foliopaki?
W skrócie foliopaki to zamykane opakowania foliowe w różnych rozmiarach przypominające kopertę. Ze względu na możliwość dopasowania do kształtu zawartości przewyższają standardowe kartony pod względem efektywności, wygody i zrównoważonego podejścia do logistyki. Przyspieszają pakowanie towarów, ponieważ mają taśmę zamykającą, nie trzeba więc stosować dodatkowej warstwy klejącej i chronią produkty podczas transportu. Udogodnieniem, jakie umożliwia producent foliopaków, jest indywidualny dobór rozmiaru, a także nadruku, który można na nich umieścić.
Jakie zalety mają foliopaki?
W praktyce koperty przewozowe są coraz chętniej wybierane ze względu na to, że można w nie zapakować produkty o zróżnicowanych kształtach. W porównaniu z tradycyjnymi kartonami są lżejsze, co przekłada się na zmniejszone koszty transportu. Poza tym zastosowanie całkowicie nieprześwitującej folii jest skuteczną barierą przed niepożądanymi spojrzeniami i kradzieżą, przy jednoczesnym zabezpieczeniu zawartość przesyłki. Co więcej, są trudne do rozerwania. Mocny klej na zamknięciu powoduje, że gdyby osoba niepowołana chciała otworzyć paczkę, zostanie to zauważone przez ostatecznego klienta. Dodatkowo odporność na uszkodzenia mechaniczne i wodoodporność to ważne cechy, które sprawiają, że zawartość dotrze do odbiorcy w nienaruszonym stanie, nawet w trudnych warunkach atmosferycznych.
W jakiej branży sprawdzają się foliopaki?
Foliopaki do przesyłek są stosowane m.in. przez branżę papierniczą, odzieżową, kosmetyczną, a także w sklepach z obuwiem, zabawkami czy w księgarniach. Elastyczna struktura folii pozwala na pakowanie przesyłek bez potrzeby wykorzystania zbędnych wypełniaczy w postaci styropianu czy papieru. W przypadku firm zajmujących się sprzedażą produktów o niewielkich gabarytach dogodne warianty rozmiarowe umożliwiają umieszczenie w środku nawet kilku mniejszych artykułów dla jednego klienta, obniżając koszty transportu.
Foliopaki z personalizowanym nadrukiem - czym się wyróżniają?
Przede wszystkim, foliopak z nadrukiem pozwala na wyraziste prezentowanie marki i budowanie jej rozpoznawalności wśród klientów. Dzięki możliwości umieszczenia na nim logo, danych firmy czy sloganów reklamowych, przesyłka staje się mobilnym nośnikiem identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa.
Kolejnym aspektem jest możliwość przekazania dodatkowych informacji o produkcie czy ofercie sklepu. Zastosowanie różnych treści reklamowych na powierzchni foliopaku nie tylko zwiększa atrakcyjność wizualną przesyłki, ale także umożliwia komunikację z klientem już na etapie odbioru paczki. Jest to więc skuteczne narzędzie budowania relacji z konsumentem.
Gdzie kupić foliopaki?
Jeżeli zastanawiasz się gdzie zaopatrzyć się w dobrej jakości koperty foliowe dopasowane do Twoich potrzeb, sprawdź, co w swojej ofercie ma producent foliopaków Gabo. Możesz wybierać spośród różnych wariantów rozmiarowych, dodać drugą taśmę klejącą, aby w przypadku zwrotu towaru klient mógł użyć tego samego opakowania, a także umieścić swoje logo i dane firmy. Sprawdź asortyment sklepu Gabo i wybierz produkt dostosowany do swojej działalności.
Nasz system wykrył, że Twoja przeglądarka najprawdopodobniej zablokowała wyświetlenie treści tego artykułu. Prosimy o wyłączenie w swojej przeglądarce dodatków takich jak AdBlock, uBlock itp dla tej strony. Dziękujemy.
Chcesz być na bieżąco z najważniejszymi informacjami z okolic? Wspieraj nasz serwis, komentuj artykuły i dziel się nimi ze znajomymi. Razem tworzymy Lubartów24!