Zapisz się do newslettera
Jakie są największe zalety kubków reklamowych?
Kubki reklamowe mają promować Twoją markę i zwiększać jej rozpoznawalność. Według badań aż 63% odbiorców użytkuje otrzymany kubek reklamowy przez co najmniej 1 rok. W tym czasie gadżet generuje ponad 3000 interakcji. Właśnie tyle osób zobaczy nie tylko sam kubek, ale przede wszystkim umieszczony na nim przekaz reklamowy.
Według badań PROmotion Marketing aż 57% osób potrafi przypomnieć sobie nazwę firmy umieszczoną na kubku reklamowym. Ankieta ASI Cetral potwierdza, że blisko 90% konsumentów ma w domu szklanki i kubki z firmowym nadrukiem. Prezentacja logo marki ma także wpływ na decyzje zakupowe. Według badań 30% konsumentów mających kubek reklamowy danej firmy jest skłonna skorzystać z jej oferty.
Kubki reklamowe są bardzo uniwersalne, ponieważ pozwalają dotrzeć do różnych grup odbiorców. Jednocześnie są to przedmioty codziennego użytku, które zapewniają doskonałą ekspozycję marki i jej przekazu reklamowego.
Jak oznakować kubki reklamowe?
Kubki reklamowe można efektownie oznakować, wykorzystując nawet kilkanaście technik. Najpopularniejsze to:
-
kalka ceramiczna - wyróżnia się trwałością i odpornością na mycie w zmywarkach,
-
sublimacja - zapewnia wysoką jakość wydruku na zewnętrznej powierzchni kubka,
-
nadruk bezpośredni - ekonomiczny i bardzo trwały sposób znakowania kubków reklamowych,
-
piaskowanie - "grawerowanie" powierzchni kubka pozwala uzyskać trójwymiarową strukturę nadruku.
Wybór techniki nadruku warto dostosować do stopnia złożoności projektu oraz miejsca na powierzchni kubka, gdzie ma być umieszczony. Celem jest uzyskanie efektownego wyglądu, który przyciągnie uwagę i zachęci do częstego używania naczynia.
Jaki przekaz umieścić na kubku reklamowym?
Zasada personalizacji kubków reklamowych jest prosta. Im większy wysiłek włożysz w przygotowanie nadruku, tym lepszy uzyskasz efekt. Co to oznacza w praktyce? Wydruk samego loga lub hasła sprawi, że kubek reklamowy będzie w dalszym ciągu anonimowy. Personalizacja w postaci imienia, okazji czy stanowiska pracy wyraźnie zwiększy jego atrakcyjność.
Nadruk możesz wykonać nie tylko na kubkach ceramicznych, ale także metalowych, emaliowanych, silikonowych czy papierowych.
Pamiętaj także o dobraniu kubka reklamowego do:
-
branży, w jakiej działasz - jeśli sprzedajesz akcesoria outdoor, to pomyśl o kubku emaliowanym lub ceramicznym,
-
grupy odbiorców - dla pracowników przygotuj efektowne kubki na kawę, a dla kontrahentów nieco bardziej eleganckie filiżanki,
-
okazji, z jakiej wręczysz gadżet reklamowy - podczas dużego eventu rozdawaj wszystkim uczestnikom papierowe kubki reklamowe, a w przypadku personalizowanego prezentu postaw na ceramikę.
Oczywiście to tylko inspiracje, które możesz dowolnie wykorzystywać lub modyfikować w zależności od własnych potrzeb.
Kubki reklamowe to jedne z najlepszych gadżetów promocyjnych, jakie możesz wręczyć klientom lub pracownikom. Możliwość personalizacji pozwala skutecznie budować rozpoznawalność marki, co przełoży się na zainteresowanie ofertą i sprzedaż Twoich produktów lub usług. Zamów kubki reklamowe na https://promoshop.pl/kubki-reklamowe
Nasz system wykrył, że Twoja przeglądarka najprawdopodobniej zablokowała wyświetlenie treści tego artykułu. Prosimy o wyłączenie w swojej przeglądarce dodatków takich jak AdBlock, uBlock itp dla tej strony. Dziękujemy.