Kliknij obserwuj Lubartów24 na Google Wiadomości
Celem naboru jest uzupełnienie listy działań, które mają poprawić wygląd i funkcjonalność wyznaczonych obszarów miasta. Propozycje mogą zgłaszać m.in. mieszkańcy, instytucje publiczne, organizacje społeczne oraz firmy działające na terenie objętym rewitalizacją.
Każdy projekt należy zgłosić na osobnym formularzu. Wypełnione dokumenty można przekazać: e-mailem na adres: srf@umlubartow.pl, pocztą na adres: Urząd Miasta Lubartów, ul. Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów (z dopiskiem "Rewitalizacja - Przedsięwzięcia"), osobiście w Urzędzie Miasta Lubartów (w godzinach pracy urzędu), również z dopiskiem "Rewitalizacja - Przedsięwzięcia".
Pobierz: formularz zgłoszeniowy
Nasz system wykrył, że Twoja przeglądarka najprawdopodobniej zablokowała wyświetlenie treści tego artykułu. Prosimy o wyłączenie w swojej przeglądarce dodatków takich jak AdBlock, uBlock itp dla tej strony. Dziękujemy.